domingo, 24 de julio de 2011

Senda de Miralles

Hui nova eixida, desprès de la ressaca del Monduver hui hem fet una volteta mes tanqui-la. a les 7'00 ja tenia a David a la porta de casa, pareix que la dona el ha tirat del llit jajaja.
hui tocava fer la senda de Miralles al Pla Garcia, i per Genovès en direcció cap al port de Benigànim on a la segon curva ens desviem a l'esquerra on continuem pujant fin la mateixa entrada a la senda.
allí mateix.

David se ha posat les protes per fer la senda que ens porta fins el barranc del Portijol, estava de cine la senda hui, rapida!! encara que amb els troncs dels pinets tallats estaven algo tapats de la pinocha dels pins. un poc de precaució i gaudir de la baixada. ja al barranc hem seguit per a eixir fins la cantera i on estava este camionet abandonat, ja portara el seu temps ahi ja que la vegetació que hi ha,seria impossible entrar-lo ara.

ja a la cantera i per el camí del Pla de Garcia ens quedava pujar tot lo tècnic per poder anar fin l'encreuament de la cantera de Barxeta,un poc abans me tirat a la mon-tona de arena que feia a la ultima curva.

també es pot apreciar el estat de la meua sabata esquerra jejeje

una vegada al encreuament hem baixat fins als pedrols i per un camine't que hem vist i que porta a el camí de casa perot, per allí a Genovès  i una mica abans per el camí de la llonganissa fins Xàtiva i on hem esmorzat a chulla, eren les 9'45, bona hora i la ruta ja feta. 25km mes i un poc de diversió.