domingo, 31 de julio de 2011

Kintana del reves

Hui Diumenge nova eixida, volta curta aunque ens hem divertit jo i el David. aixi que a les 7'30 hem eixit des-de baix de casa i hem anat a fer la Quintana però per la senda de la cova negra, per el camí sant Antoni he pensat de enseñarli la senda del pou a David que no la coneixia, aixi que cap amunt fins al pou.
senda divertida que agradat al David jeje. tot i que es curta m'agrada molt.


una vegada baix per la senda fins les arcadetes D'Alboi en direcció de la font on passem la cadena per anar fins al merendero Pedró i aixi accedir a la Quintana. ja per allí ens vist una parella de bikers i sense perdre temps hem arribat fins la font, allí hem fet la parada obligatòria per refrescar i fer fotos. a la fi se ha fet un pontet per allí i on poder passar sense perill de pegar-tela en l'aigua.


despres hem pujat fins a bolvens i per allí a buscar la pujada del pou de bolvens, una vegada allí me adonat que este diposit d'aigua no esta en molt bon estat, ai es pot vorer a la foto.


a continuació quedava pujar la trialera i on el telefon a sonat..... era Rafa, tenia ganes d'esmorzar a chulla jaja. a nosaltres ja ens quedava baixar fins la via de servici, che que baixada.....




desprès ja ens hem dirigit cap a Xàtiva i a esmorzar a chulla que venia Rafa amb la moto. ja allí apunt de sentarnos  a acudit Rafa i ja hem demanat els bocates. ara sap perquè jo i David demanem mig bocata jejeje. allí he passat un bon rato i molt agradable amb anècdotes i mes cosetes. ja eren les 12'00  i tocava retirada aixi que cada un a caseta.
ara a vorer si fem el Monduver un cap de setmana de estos,aunque al David no li fa molta gracia.....

2 comentarios:

  1. Quan vaig vorer que es demanaveu mig bocata vaig pensar que no tendrieu gana.... mama caca... un poc mes i no me'l menje jajajajajajajaja

    En principi per al diumenge no tinc res... vosaltres com ho teniu???

    ResponderEliminar
  2. jo eu tinc be, el David es el quisquillos, jo liu dire i si aixo quedarem i fem el monduver

    ResponderEliminar