jueves, 14 de julio de 2011

Pla de bombes

Hui nova eixida, aprofitant que no feia molta calor me animat i he pensat en la volta que volia fer. M´he dirigit al pla de bombes, lo que hui la he fet un poc variada, es lo bo que te el tram que va de la Llosa a les salines, te infinitats de combinacions amb trialeres diferents.
He eixit a les 18'30 i he anat cap a la Llosa fent la primera combinació, m'he dirigit cap a Sorio, una xicoteta pedania de Xàtiva i que ja feia molt de temps que no havia anat per allí (des-de que tenia la meua BH).



A continuació he anat per uns camis rurals que donen fins el cementeri de la Llosa i així evitar carretera. Mes endavant he anat cap al antic avocador i per allí he pujat fins el K-2 esta ha sigut la segona combinació ja que sempre m'he dirigit cap a l'ermita de Santa Anna i he fet un parell de trialeres fins allí. Una vegada al K-2 he pujat a peu fins la cima de la montanyeta i allí he parat per ferme una foto i pensar en el pròxim recorregut que anava a fer.

He fet una trialera nova que hi havia a l'Encreuament de la senda i que porta també a les salines, un poc més amunt; m'ha sabut mal no acabar la senda del K-2, però el que volia era acurtar temps perquè encara hem quedava ruta, esta també molt be però es curta.

Ja baix he agarrat el camí i m'he dirigit cap a Beneixida a buscar la pujada que va al pla de bombes, bona puja, tècnica i divertida. He enfilat la senda fins el camí de  terra i un poc mes amunt he agarrat un altra per a pujar fins l'asfalt i que porta a la finca.




Allí mateix hi-ha un altra senda que puja amunt i que es un poc tècnica i una mosqueta m'ha donat la puja. Dalt he vist un camí que te molt bona pinta i crec que es que hem va dir Benito que va fins a Sellent. No he tingut temps per investigar i m'he dirigit fins a Rotglà pel Camí del riu cap a Xàtiva.
Una eixida més i 30 kilòmetres al perol.

2 comentarios:

  1. Ja se jo perquè no has pujat a l'Ermita de Sta. Anna jajajajajajaja

    ResponderEliminar
  2. vols dir!!!!!!!!! jejeje. tenia algo de presa i vaig tindre que agarrar atajos jeje. pero la ermita a mi en fa por eh!!! a vore quin dia quedem i fem la font freda o esta ben feta.....

    ResponderEliminar