jueves, 1 de mayo de 2014

Provant les cames

Ahir de nou una ruteta, vaig quedar amb David per fer unes trialeres a les salines, pero a ultima hora es va tirar arrere.
aixo no es inpediment quan hi han ganes de rodar i mes amb els dies que fa.
Vaig pensar en vore com estan les meues cames i vaig decidir en fer km i no trialeres. A les 17:30 vaig eixir de casa i en vaig dirigir cap al cami  del camping i per alli buscar la senda de les arcadetes per on vaig continuar el sendero cap a la cova negra, casa la llum i arribar fins el panta de Bellus.




despres de creuar el panta hem vaig desviar a la esquerre i aixi evitar carretera i arribar a Beniganim on vaig buscar el cami de Gandia que en va enseñar Rafa, pero en vaig equivocar de encreuament i vaig agafar un altre, pero el resultat va ser el mateix ja que acaba al mateix lloc.
ja al poble, a pujar la planisa on vaig pujar prou be, despres de pujar en vaig adonar que ens han posat uns bancs i una fonteta dalt, de cine per refrescar els dies de estiu, aunque sense sombra.


despres venia lo millor de la ruta i eu vaig aprofitar, me encanta eixa pista i el paratge fins pla de corrals. una vegada alli vaig decidir apretar les cames i pedaletjar cap a Barxeta i poc despres a Lloc nou on seguia a un ritme prou fort, a continuacio per la protectora i a buscar el puig, i arribant ja a Xativa les meues cames ja no podien seguir el ritme ni res mes. encara que estaba a escasos 2km de casa on vaig arribar pegadet a casa, un total de 47km amb bon sabor de boca, pero amb mal de cames, jejeje, despres vaig vore a la meua xiqueta amb la bici i ferem dos carreres, on esta clar qui va guanyar....... la princesita.

No hay comentarios:

Publicar un comentario